Sometimes it lasts in love..

..but sometimes it hurts instead.



Det känns som att vintern är nära, men jag vill ha höst längre.
Jag är inte klar med hösten än, jag behöver den ett tag till!

Min väder-app från SMHI säger att det ska vara soligt på lördag, jag hoppas verkligen att det kommer vara det.
Det behövs verkligen en fin ledig lördag ute i solen.
Vi ska gå på skansen och titta på apor då!

Där är nya håret också! Färgen är någonstans mellan de där, beroende på ljus.
Fotat hemma hos päronen när jag var upp nu för en vecka sen.
Och det var första gången på flera år som jag inte längtat bort därifrån.
Känslan skrämde mig och jag vet inte hur jag ska hantera den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0