In one little moment it all implodes


Jag vill att mitt tangentbord ska se ut såhär! Såå coolt!
Tror jag måste fixa lite rolig tejp.

Annars så flyter livet på.

Jag har påbörjat allt pappersjobb med namnbyte nu, pratat med skatteverket och patent- & registreringsverket idag. Imorgon ska jag ringa Riksarkivet och försöka få fram mer information. Det är ett litet grävande och pillande!
Men jag vet ju att det blir bra när allt är klart!

Har också kollat på några hotell inför resan. Fortfarande lite svårt att fatta att det här verkligen händer.

Går runt och är sugen på glögg. Och julpyntar lite hemma. Men det känns faktiskt inte som vinter, eller som att julen snart är här.
Det är snart december och ingen snö. Vilket för mig är rena drömmen, jag tycker det är fantastiskt!
Men jag har svårt att ta på mig vinterkläder när det inte är vinter så jag går runt och fryser hela tiden.

Sen var det det här med känslor.
Det finns känslor där det inte borde finnas några, och där det hade varit bra om det funnits några finns det inte alls. Ologiskt och inte alls så praktiskt. Typiskt mig.
Förutom det har jag nu börjat acceptera tanken på att det faktistk kan vara okej att vara arg och sårad och att man inte behöver tycka om och förlåta alla människor, och att alla faktiskt inte måste tycka om mig.
Obehagliga tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0