I'll be waiting patiently

Skrev jag förresten att jag krashade? Glöm det!
Jag låg förvisso i soffan och hällde i mig en flaska vin men längre än så kom jag aldrig.
Funderade över livet och sedan blev det bättre.
Lite sådär Hej-jag-heter-Victoria-och-jag-ska-sluta-göra-saker-jag-mår-dåligt-av.
Så jag gjorde inte något jag skulle mått dåligt av eller ångrat.

Som vanligt när jag vill undvika att göra tråkiga saker, sitter jag framför datorn/tv:n och fördriver tid.
Jag måste nämligen städa och diska lite, för imorgon får jag besök från Kiruna! Och nu ska jag kliva upp om sex timmar för att göra mig redo för jobbet. Fantastiskt.

I'm going to take my time
I have all the time in the world
to make you mine
it is written in the stars above
the gods decree
you'll be right here by my side
right next to me
you can run, but you cannot hide

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, det är rätt skoj att dricka vin själv, tihi! Ibland brukar jag dricka vin då jag pluggar, det blir liksom lite trevligare då! Och om man håller sig till ett glas är det inga som helst fel på inlärningen, men om jag skulle dra i mig en hel flaska däremot, mja - kanske inte riktigt lika bra. Men om man bara ska fundera över livet, så varför inte!

2011-11-02 @ 12:22:18
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0