I need a superhero

När bägaren runnit över, och jag känner att jag inte klarar mer, och jag kommer hem på kvällen och ser att badrummet är städat och det är möblerat i vardagsummet, då blir jag glad.

Hela livet är knas nu och det är ingenting som funkar och jag tappar greppet hela tiden.
Jag orkar inte vara ensam om att kämpa för något och jag kan inte vara ensam om att vilja saker.
Så nu vill inte jag heller. Men jag kommer alltid vara öppen för förslag och lösningar.

Jag ligger nedbäddad under täcket. Febrig och hostar, dock mindre feber än imorse när jag vaknade, men det KAN bero på att jag ligger på maxdosen av Alvedon för idag.
Imorgon ska jag vara ledig och inte göra ett skit. Bara ligga hemma och sova och bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0