There's a fire starting in my heart

Den här veckan har varit full av vänner och det har varit fantastiskt!
I måndags lagade vi middag, tisdag var jag förvisso ensam och åkte till Jakan för att rensa i rummet, och spenderade natten med att spela tv-spel, men onsdag drog jag in till stan och drack öl och vi spelade biljard och idag fick jag besök redan vid lunchtid så vi lagade bakislunch och sen åkte in till stan igen för att gå på bio. Imorgon och lördag ska jag jobba, men det är roliga människor som jobbar båda dagarna så det kommer också bli kul och söndag är det middag i stan.
Fullt upp! Jag gillar det!

Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, born this way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0