Darling you got to let me know..

Det där livet som jag önskar mig så hårt känns så långt bort. Och jag vet inte vilket håll jag ska gå åt. Hjärta, hjärna, logik och känslor. Hälften av det där går inte ihop med den andra halvan. Och jag vet att just nu är det en loose-loose situation. Jag kommer vara olycklig hur jag än gör. Och vilket val som helst kan vara det största misstaget i mitt liv. Jag känner mig förtvivlad och maktlös och det bara sliter i mig. Tankarna håller mig vaken om nätterna och jag orkar inte. Livet kan inte vara såhär. Det kan inte vara såhär det är menat att vara.
Så jag säger som The Clash.

Should I stay or should I go now?
If I go there will be trouble
An’ if I stay it will be double
So come on and let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0