He really didn't know that one and one was two

Jag står verkligen inte ut med att inte vara behövd. Det får mig att bara vilja springa iväg åt motsatt håll.
Det ska bli så skönt att få åka hem till Stockholm igen där jag vet att jag kan göra någon nytta iallafall på jobbet.

Jag har så svårt att se någon mening i någonting alls om man inte är behövd. Om man inte behöver vänner är det ingen vits att ha de alls. Om man inte behöver en partner kan man lika gärna göra slut. Om man inte behöver hjälp borde man inte ens ta emot den.

Och jag är så besviken på min syster. Hon är verkligen en jävla hycklare och jag förstår inte hur vi kan ha samma förälder.

Och jag är besviken för att jag inte fick lägenheten. Jag hann börja hoppas.

Och jag är fortfarande sugen på att dansa dansa dansa hela natten lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0