My body is a movie..

..and your penis is the star!

Det här året tänker jag inte ens försöka sammanfatta eller ens minnas.
Jag vill glömma 2011 så fort som möjligt och satsa på 2012 istället!

God jul och gott nytt år och sånt va.

Nu har jag tvättat kläder två dagar i rad.
Igår var ena maskinen paj så jag hann inte tvätta allt. Vilket sög.
Nu är allt inklusive mina sommar-Converse rent iallafall.

Imorgon ska jag jobba min första dag på en ny biograf, hur spännande som helst!
Och har svårt att bestämma var jag ska spendera kvällen, har flera middagar och fester att välja mellan men samtidigt hade det varit skönt att stanna hemma, sova tidigt och vila bort det sista av förkylningen.
Vi får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0