I need only one light

The light from one - Ane Brun (spotify)


Utsikt från Münchenbryggeriet under Sisters of Mercy



Ur boken Spöa Döden, av Josh Bazell



Solnedgång i Sickla



Min julstjärna i tidningspapper



Har hunnit börja på en ny bok, Lilla sjtärna, av John Ajvide Lindqvist



Och har äntligen köpt en hemtelefon


Jag håller just nu på med en sida på Facebook, åt mina föräldrars butik.
Så de kanske kan ragga några kunder och påminna om att butiken finns.
Jag har stora planer.

På måndag hoppas jag att det sista samtalet för namnbytet blir gjort, och att det sedan bara är att skicka in alla papper så blir det klart snabbt och enkelt!

Kommentarer
Postat av: Tesse

Namnbyte?

Ooo Barcelona, häärligt!

Livet blir ju bara vad man gör det till.

KRAM

2011-12-05 @ 12:59:49
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0