Sunday Bloody Sunday

Jag är så glad så glad så glad! Igår ringde pappa!
Att få höra hans röst efter allt som hänt, efter alla veckor, det var helt fantastiskt. Och jag tror jag var i ett chocktillstånd i flera timmar efteråt.

Idag har jag legat i sängen hela dagen. Jag försökte med det igår, men mot eftermiddagen blev jag rastlös så åkte in till stan. Mötte upp ett gäng med vänner och vi spelade biljard, käkade och drack öl i flera timmar. Riktigt najs!
Jag lyckades få till några snygga stötar, så jag är nöjd. Jag börjar lära mig.

Snart börjar en tung jobbvecka igen. Måndag rivstartar med ett 15h skift, och sen rullar veckan på i jämna plågor och avslutas med en smockfull jobbhelg. Härliga tider!

U2 - Sunday Bloody Sunday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0