My body is a cage..

Okej. Jag ska försöka fixa mig. Igen. Inte för att jag vet hur. Jag har bråkat med mig själv så länge jag kan minnas. Men jag ska försöka. Det är bara så mycket..

Ikväll skruvade jag ihop min nya bokhylla, jag trodde jag skulle behöva skruvmejsel till det för det stod det på paketet, men det var visst bara om man ska ha upp den på väggen. Typiskt. Jag som gick till Classe och köpte en såndär awesome multi-grej med tusen olika små delar så man kan skruva isär hela världen om man vill. Och så behövdes den inte ens.
Men nu är hyllan klar iallafall. Och har snygga vita boxar i den.
Rummet känns genast mycket snällare. Ska välja ut vilka bilder jag vill ha på väggarna också. Har ganska många att välja mellan.

Jag behöver verkligen en egen lägenhet. Och jag vet, det är lätt att behöva det som man inte kan påverka så värst mycket, allra mest. Och jag funderar på om det är därför jag vill ha det. För att ha någonting att gå runt och hoppas på, och önska. För det är något som jag slipper göra själv.
Det här går inte. En dörr har öppnats och nu kommer jag fan överanalysera varenda tanke som kommer i min skalle.
Helgen kommer spenderas i mitt rum. Jag tror inte att jag kommer vilja gå utanför dörren.
Det finns så mycket att tänka på.

...and my mind holds the key

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0