He's not like all them other boys

Lyssnade på Lily Allen påväg hem från jobbet, och det slog mig att hon är ju en riktig fitta.
Misstolka mig rätt nu, jag gillar henne, men stör mig som fan på låten Not fair.

Först berättar hon om hur fantastisk killen är, behandlar henne med respekt, ringer henne femton gånger om dagen för att kolla hur det är med henne och säger att han älskar henne typ hela tiden.
Och sedan har hon mage att kalla honom egoistisk för att han kommer snabbt när de knullar!
Klart som FAN att han har rätt att tänka lite på sig själv också efter allt han gör för henne!

För saken är den, att man kan inte få allt.
Jag har varit tillsammans med killar som är hur mysiga och gulliga och klängiga som helst, men sexet är helt värdelöst! Och jag har varit med killar som är nonchalanta, egoistiska, dryga så in i helvete, men då är sexet bra!
Det finns såklart dryga och jäkliga killar som också är dåliga i sängen, de har jag också erfarenhet av, men det finns ingen mesig mjuk kille som faktiskt vet hur man knullar. De gör just som Lily sjunger om, you make this noise and it's apparent it's all over.
Jag tar hellre en kille som är bra i sängen, men som inte ringer mig femton gånger om dagen bara för att fråga hur det är med mig. Som en sån kille som jag redan har. Han är bra han!

Kommentarer
Postat av: CS

Älskar dig

2010-09-23 @ 22:59:52
Postat av: Ida

Min karl är bra på att knulla

2010-10-01 @ 20:27:46
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Sara

Instämmer med föregående talare, angående min karl då föståss :)

2010-10-04 @ 19:30:18
URL: http://dennyaverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0