She has the silence deep in her breasts embraced

För några dagar sedan kom jag hem och såg att det hemska bordet som stått i hallen inte stod kvar.
Jag blev glad, för C hade sagt att hon skulle slänga det nu när hon skulle vara hemma en dag.
Igår hittade jag bordet i vardagsrummet. Det hade bara bytt rum! Gah!

Idag fortsätter jag med att tvätta. Täcket, filten, handdukarna och de sista kläderna är nu rena.
Upptäckte att garderoberna nästan blivit tömda nu igen. Det ligger småskrot kvar i botten av de. Jag tänker slänga allt! Nu röjer jag ut skiten och torkar rent så jag får lägga mina kläder någonstans. Less!

Kanske jag släpar in en hylla från vardagsrummet också så jag har någonstans att förvara böcker och annat smått.
Om jag orkar rensa en hörna i rummet vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0