Taste my lips!

Efter 16h på nattåg, och två arbetspass senare ligger jag i soffan hemma i Högdalen igen.
Jag kom tillbaka till Sthlm igår morse, åkte hem för att duscha och byta om, få i mig något ätbart och sen iväg till jobbet.
Nu har jag min tunga jobbvecka. Det blir 8 dagar på raken. Sen ledig två dagar och så jobba en dag innan jag får en ledig helg.

Idag tog jag en liten omväg till jobbet, åkte med tvärbanan förbi Hammarby sjöstad.
I Lumaparken blommar körsbärsträden för fullt. Alla träd är gröna nu och de flesta som kan blomma blommar.
Det är helt otroligt! Jag blir lycklig bara jag kommer utanför porten här hemma. Grönska och värme!

Igår fick jag veta att min semesteransökan blivit godkänd förresten, så nu kan jag planera lite!

Jag vet att allt blev väldigt lösryckt och informationsmässigt nu. Men jag vill få ner allt innan jag börjar svamla om annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0