Please don't let go

På sätt och vis är det ändå såhär jag trivs bäst med att ha det. Lugn och ro.
Få tid för att sitta och göra ingenting. Skriva lite, fundera lite. Lyssna på musik. Träffa vänner när tid och lust finns.

Jag börjar inse att mitt liv i Sthlm är väldigt aktivt. Inte för att det är något dåligt med det.
Men bara en sån sak som att jag helt plötsligt har tid att blogga igen, för att jag är i Kiruna.
Och egentligen har jag nästan mer saker att göra här än där nere, där hemma.

Där är det väldigt mycket av samma saker som sker. Jag jobbar, lagar mat med sambon, vi städar, hänger med folk, festar varannan helg. Varannan vecka jobbar jag 6 dagar, varannan är det bara 2-3 dagar. Och under den lugnare veckan ska jag hinna träffa och umgås med så många som möjligt för att hålla igång alla relationer.
Någonstans i allt det där ska jag hinna börja träna regelbundet också.

Jag gillar det visserligen, det gör jag. Det är en skön omväxling mot hur jag är van att ha det. Och omväxling är alltid bra!

Nu ska jag inte sväva iväg mer i tankarna.
Det är en dag imorgon också. Då ska jag till Madde för att dricka förmiddagskaffe, sen hem för att sy klart Idas bebistäcke. Mot kvällen blir det nog att umgås med Jessica. Jag räknar med att vi kommer glida bil större delen av kvällen.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0