I think I blew it again

Äsch, vem försöker jag lura.
Jag har alltid varit våldsam och haft ett hetsigt humör.
Fråga min kusindotter, jag tror det var henne som jag brukade slåss med stolar med.
Ni vet sådana där små barnstolar i plast.. Eller så var det grannen Bianca, jag minns faktiskt inte. (Nu måste jag ju genast leta upp Bianca på fejjan..)
Eller fråga Madelene, som jag känt sedan jag var 5-6 år. Vi började dagen med att leka med hästar och avslutade den med att slåss med hästarna och skrika åt varann att vi hatade den andre. Och nästa dag började med att vi lekte igen.

På något sätt har jag lyckats lära mig kontrollera det. Men nu verkar jag ha förlorat kontrollen.
Och blivit mer medveten om vad jag alltid kunnat göra utantill, så helt plötsligt har jag tappat alla kunskaper.
Det är de saker jag gör omedvetet som jag gör bäst. När jag börjar tänka på saker så skiter sig allt.
Jag har läst alldeles för många böcker om självpsykologi. Fuck.

Dags för sängen. Godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0