You can do better than me

...But I can't do better than you

Ligger hemma i soffan. Ska alldeles snart sova.
Imorgon blir en sista heldag med mitt pucko innan jag åker till Kiruna.

Funderar på sommaren och all ledighet.
Jag vet att alla behöver vara ledig ibland, men jag börjar ångra att jag tagit ledigt i tre långa veckor.
Vad i hela fridens namn ska jag göra ledig så länge?!
Och vad värre är; tänk om jag uppskattar all ledighet så mycket att jag upptäcker att jag inte alls vill jobba så mycket som jag faktiskt gör? Tänk om jag inser att jag vill byta jobb..
Den tanken har legat i huvudet några veckor nu och jag blir bara mer och mer orolig.
Jag får inte ha lessnat redan, då tappar jag allt hopp om mig själv.

Nej. Tankar som de här får inte existera. Det här botar vi med en god natts sömn, och 6 dagars arbete nästa vecka.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå :)



Va roligt att du kommentarade i min blogg, blir alltid lika glad när folk gör det! :)



Ja,visst är hundar kloka? och dem ger en ett leende på läpparna när dem gör som dem gör <3

2010-06-14 @ 15:46:21
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0