I'm too too tired to be scared

Idag har två låtar jagat i min skalle. Båda är med Amanda Jensen.
Sing me to sleep och Autopilot.

When this life ends
And I'll be silent
I'll think of you for a while
And I'll go out with a smile

Remember that day when you caught me singing
And I was yours for a while
I shall go out with a smile

Sing me to sleep, Elina

When there's nothing left to see
And although we're all in a line-up
It is always you and me


Det roliga med de här två låtarna är att de är så olika i texterna!
I Autopilot sjunger hon "My love is gone" och en del av Sing me to sleep ser ni här ovanför.
Men det är bara följande rader från Autopilot som sitter i skallen:

Autpilot, take my memories
Cause I won't need them anymore
Autopilot, take my hand and lead me home
Because my eyes are getting sore

All the clouds are closing in

I have lost my safety pin
I guess my shell was way too thin
For a war that I can't win


Jag ser verkligen fram till Kirunafestivalen. Mysa till Kent och Amanda. Snälla snälla ge mig regnfria kvällar!
Enda nackdelen är att jag redan saknar en famn att stå i mitt i publikhavet.
Det finns inte många saker som är mysigare.

Den hopplösa romantikern i mig har tittat fram hela dagen idag.
Har haft en riktig toppendag, mer än en gång som kollegor frågat varför jag går runt och ler lite fånigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

I know, det är sååå snyggt =)

2010-06-20 @ 15:17:51
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0