I want the world to see you be with me

Jag tänkte ta en fuskväg för att bryta gamla vanor och komma igång med viktminskningen, så jag köpte ett paket med Nutrilett.
Tji fick jag. Efter ett halvt glas kliade det i halsen. Jag är allergisk mot något i det. Fuck.
Så nu har jag en kartong med pulverpåsar som bara kommer ligga och skräpa.

När ska jag inse att man inte kan fuska med sånt här?
Nåja, det här är faktiskt första gången jag tänkt fuska.
Förut har det gått på det gamla hederliga sättet, och får bli så nu igen.
Viljestyrka viljestyrka viljestyrka..
Var är den när man behöver den som mest?

Jag har spenderat större delen av dagen på stan med Elin och Maja, två sockersöta tjejer från jobbet.
Råkade kanske få med mig ett par skor, byxor och en klänning hem.
Konstaterade att shorts inte är något för mig. Jag klarar inte av att visa så mycket ben!
Det räcker med att den hemska tån kommer få se solen i sommar. Det måste vara första gången på säkert 10 år.

Förutom det.. Så har staden bjudit på underbart sommarväder ännu en dag.
Jag vill verkligen inte börja jobba nästa vecka. Semester ett par veckor till tack!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå där!



Nej ingen vit pudel, bara en vit, aprikos och en black&tan.

:)

2010-07-15 @ 20:56:39
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0