I drag you down I use you up

Eftersom alla är så upptagna med annat hela tiden, så får jag inte tid till att prata om allt som stör mig.
Och det kan vara många saker. Men just nu är det nog bara två.

Jobbet är fortfarande lite sisådär. Jag har fått höra av kollegor att jag används som något exempel när andra får utskällningar, och det är många som lägger kommentarer om att chefen skulle favorisera mig på något vis. När jag egentligen helt enkelt bara vet hur man pratar med folk utan att vara en dryg bitch, som andra kan vara.
Just nu vet jag inte vad jag ska göra åt det. Det bara känns hopplöst.

Och jag börjar bli leds på att låtsas att saker är bra när de egentligen inte är det. På alla sätt.
Jag försöker. Men jag verkar misslyckas på alla sätt. Jag har börjat ha riktigt dåliga drömmar. Och efter varje dröm, vaknar jag upp med tanken och känslan "Jag misslyckades". Och det är ju en lysande början på en dag.
Efter allt som hänt så är jag bara så less. Varje dag på jobbet är det något jag gör fel, varje dag jag träffar människor är det något som går snett. Jag sjunker djupare ner i spiralen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0