I'll be right beside you dear

Det bryter verkligen ner en att bara få höra att man gör fel hela tiden.
Det är ju inte ens någon idé att försöka längre!

Förutom det, så är allt bra.
Luktar lite annorlunda i mitt rum just nu, jag skyller på julklapparna.
Och jag tror att hela jag luktar kaffe efter dagens konferens. Lyckas alltid skvätta och spilla lite på mig själv när jag brygger alla femtioelva kannor kaffe.

I brist på bra serier som House och Walking dead, har jag börjat kolla på Vampire Diaries. Och jag kan inte sluta!
Jag längtade hem från jobbet för att få lägga mig i sängen och dra igenom några avsnitt! GALET!

Förresten har mitt paket med alla expansioner och prylpaket till Sims 3 skickats iväg. Jag borde ha de inom någon dag.
Trist att jag inte har någon dator att spela på då. Blä!

Håller nog på att bli sjuk också. Eller så har jag sömnbrist. Sjukt trött och känslig i hela kroppen. Och lite snurrig och lätt illamående ibland. Yay.

Jag ser fram emot tre saker just nu:
1. Imorgon får jag träffa Cris
2. Den 20e ska Cris och jag fira jul tillsammans, jag vill ge honom typ tusen julklappar!
3. Snart, snart, snart är det slutet av februari. Jag längtar efter ännu en helg i Kiruna. Sovmorgon tillsammans, hotellfrukost, små utflykter, middag med mina föräldrar och sen när man kommer till rummet igen har städerskan hängt upp nya handdukar i badrummet och bäddat sängen. Grejt! Jag älskar sån lyx!

Nu känner jag mig gladare igen. Vem fan bryr sig om jag inte gör allt perfekt? Då får väl någon annan göra det istället då. Nu väntar ett till avsnitt med vampyrer och sen är det dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0