I'm not calling you a liar

..just don't lie to me.

Tack vare jobbet har jag upptäckt en ny artist, Florence + The machine.
Låtarna är bara så.. åh..

If you could only see the beast you've made of me
I held it in but now it seems you've set it running free
Screaming in the dark, I howl when we're apart
Drag my teeth across your chest to taste your beating heart
My fingers claw your skin, try to tear my way in
You are the moon that breaks the night for which I have to howl


Jag saknar att fika på caféer i timmar, jag saknar långa promenader om kvällarna, jag saknar lugn och harmoni.
Jag saknar lugnet som infinner sig när allt är som det ska.

Idag ska jag hämta ut två paket jag fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0