I am the fire burning desperately


Foto: John Tisbury, sidan hittar ni här.

John Tisbury har fler bilder i samma serie, men denna är min absoluta favorit.
Jag kan inte låta bli att älska den här bilden.
Ju mer jag tittar på den desto mer känner jag för den.

Tänk hur det är när hela kroppen skriker efter att få göra något, men man blir hindrad?

Ibland är livet riktigt bra.
Idag känner jag mig fri och lycklig.


I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down


Kommentarer
Postat av: pelle

Oh Laura?

2009-09-05 @ 11:48:28
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Jocke

Kinky om inte annat.

2009-09-06 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0