Lets paint the town



Jag drömde något skitjobbigt.
Vaknade med ångestklump i magen. Jag bråkade med Ida.
Bråkade så otroligt jävla mycket. Skrek och jag slog efter henne.
Hon sa elaka saker men jag tror jag var elakast. Så jag hade dåligt samvete när jag vaknade.
Skickade sms till henne. Hoppas hon förlåter mig för att jag var så elak inatt.

Så nu måste jag peppa upp humöret med något.
Med andra ord musik. Drog igång MTV direkt.
Där denna låt fastnade i skallen.

I gotta feeling...
That tonight's gonna be a good night

Kommentarer
Postat av: Ida

Lilla söta gumman!

Inte behöver du ha dåligt samvete för en dröm! :) Bättre du drömmer att vi bråkar än att vi gör det på riktigt!



Puss pårej!

2009-09-02 @ 11:52:14
URL: http://l1ant3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0