Fell asleep again in front of MTV

Jag har börjat med en ny sak.
Förut lät jag alltid datorn stå igång hela natten med en spellista eller webradio som jag somnade till.
Sen bestämde jag mig för att faktiskt stänga av datorn såfort jag inte är hemma eller sover.
Spara på energi men främst kontrollera mitt behov av att alltid kunna nås.
Vem vet, snart kanske jag till och med börjar stänga av mobilen!
Ain't gonna happen, men vadfan drömma kan man väl göra?


Hur som helst, nya grejen: Jag sätter insomningstimer på tv:n och lyssnar på MTV tills jag somnar.
Det här har ju en bieffekt såklart, jag kan nästan alla nya låtar som spelas numera.
Och ser alldeles för många musikvideos.

För ett par nätter sedan la jag märke till en brud med orange hår.
Självklart. Nu när jag är svarthårig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0