Sorry, I have things to do!


Jag vet att jag är usel på att blogga, men jag har verkligen inte tid.
Och vet ni, det känns rätt härligt. Samtidigt som det är tusen saker jag vill berätta om hela tiden.

1, jag måste se fruktansvärt rolig ut ibland påväg hem från t-banan. Eftersom jag alltid lyssnar på musik så händer det ju att jag påverkas av den på olika sätt.. Oftast hittar jag någon jag kan gå i takt till. Men ibland kanske jag skuttar till. Eller balanserar på trottoarkanten. Eller spelar lufttrummor. Det sistnämnda händer rätt ofta..

2, vad mycket tid man får över för att läsa böcker! På tåget/bussen alltså. Äntligen får jag läst alla böcker jag vill läsa!

3, rumsgrannen trodde att jag är ute och festar när jag alltid kommer hem runt 01. Sanningen är ju att jag jobbar så sent.

4, imorgon ska jag kolla på en egen lägenhet!

5, jag som alltid trott att det här med att vara norrlänning skulle vara något negativt. OJ vad fel jag haft! Norrlänningar är ju riktigt populära. Har rykte om sig att vara trevliga, skötsamma och arbetsvilliga.
Och om jag skulle kunna fixa lite renkött till några kollegor skulle jag nog dyrkas.

6, lunchdejten var väldig trevlig, om än lite kort. Jag ser fram emot fredagens biodejt.
Och ja, jag gillar bio och film så mycket så jag kan gå till min arbetsplats på en ledig dag!

7, dags att säga godnatt. Lång dag idag och en nästan lika lång väntar imorgon.
Sov sött.

Kommentarer
Postat av: Kusin Pernilla

Åh vad du jobbar och sliter kära kusin....

Tycker att du ska fixa renkött och tillägga att morbror Roger minsann är renskötare - då skulle de kyssa marken du går på....

Nackdelen är att de då tror att du kan jojka,men det kanske du kan?

2009-10-29 @ 04:35:56
URL: http://www.annorlundasmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0