Page - Fredag igen

Det börjar kännas i min tå
(Hur känns det? Kan du berätta då?)
Och sprider sig upp i min kropp
(Hur känns det? Blir det svårt att gå?)
Somliga kanske inte förstår
(Vi fattar, men vad ska vi tänka på?)
Att mitt humör är på sin topp och nu får alla andra se upp

Hurra, det är fredag som jag vill ha
Nu börjar allting kännas så bra
För jag har väntat i många dar
Och måndag och tisdag och onsdag och torsdag
Ja, det är fredag som jag vill ha
Nu börjar allting kännas så bra
För jag har väntat i många dar

Om det fanns fler som var som jag
(Om det var så vad skulle hända då?)
Då skulle en vecka ha färre dar
(Hur då då, förklara så vi förstår)
Vi skulle ha fredag var tredje dag
(Vi fattar! En fredag att festa på)
Och lördag och söndag blir vilodar, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0