Numera en Sthlmare


I lördags flyttade jag in i rummet. Det är väldigt spartanskt möblerat. En säng, ett stort bord, en liten bänk och en tv. Plus min stora resväska som agerar garberob.

Syster kom och hämtade mig på Arlanda på lördagen, så drog vi på Ikea direkt för att shoppa lite.
Men innan vi började handla skaffade jag mig lite mer vuxenpoäng, jag har numera ett eget Ikea-kort, med 10 000kr i kreditgräns. Sweet!

Bäddmadrass, täcke och kuddar var mitt mål. Kom därifrån med liiite mer..
Tallrikar, bestick, glas, muggar, överkast osv.

Nu har jag sovit min första natt i rummet. Och jag överlevde ju.

Idag väntar chokladprovning och lunch med jobbet! Det är vad jag kallar en bra start.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vic är Vuxen,,, välkommen in i vuxenvärlden :D



Ha de nice o ät inte för mycket choklad :D

2009-10-20 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0