And for a minute there, I lost myself

Jaha.. Halvligger i en enorm säng, fortfarande trött och har ont i en axel efter gårdagens släpande på en väska.

Allting börjar sjunka in nu. Snart bor jag i Sthlm.
Det gick bra på jobbet igår tyckte jag. Kanske tycker ena maskinisten att jag borde varit säkrare, men den andre var imponerad över att det gick såpass bra redan första kvällen.
Chefen frågade om jag kommer på personalmöte idag, så det känns som att jag kommer få jobbet.

Kollade på ett rum att hyra hos en kvinna igår också. Jag vet ju inte ens vad min lön kommer ligga på så börjar med nåt billigt för att sen kunna skaffa nåt bättre. Så kanske jag får råd att lägga undan pengar också.

Kommentarer
Postat av: Kusin Pernilla

Spännande!

2009-10-06 @ 13:05:38
URL: http://www.annorlundasmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0