I can't control it any more


"Öl byggde denna kropp" eller "Den här kroppen byggdes inte av sig själv".
Hur ofta har man inte hört någon säga så om sin kropp?
Jag har hamnat i en knäpp cirkel igen. Mina matvanor är åt helvete.
Ju mer jag äter desto hungrigare blir jag och desto mer vill jag äta.
Ex: Äter jag frukost är jag vrålhungrig till lunch. Och äter jag lunch MÅSTE jag ha middag.
Äter jag ingen frukost alls klarar jag mig gott på bara vatten till middagstid.
Varför är det så? Det har jag aldrig fattat.

Jag börjar känna mig som en senildement bulimiker. Trycker i mig mat men glömmer att spy.
Inte konstigt att jag gått upp 2-3kg senaste året. Måste verkligen skärpa mig, jag vet det.
Men samtidigt finns det så mycket annat jag vill göra istället för att tänka på kosten hela tiden.
Och gymkort är det ju ingen vits att skaffa på nytt gym här i stan om jag ska flytta.
Inte heller kan jag tänka mig att låta en personlig tränare eller en karl se mig svettas. Det är ju äckligt.
Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0