Brown sugar

Ojoj, idag mina vänner har jag varit flitig!

Tog visserligen sovmorgon, vaknade först kl 10 av att Stefan ringde, men efter lite surrande var dagen fullt igång.
Det är så trevligt såntdär, att bli väckt av telefonen alltså.
Få surra lite skit med någon man sällan hör av. Skratta lite. Uppdatera varann om livet och så. Jag tycker om att ha vänner man inte måste prata med så ofta för att hålla igång relationen. Man kan ju se på det som så att ju mer sällan man pratar, desto mer har man att prata om.
Jag läste förresten det i någon blogg imorse.
Vilken av alla de ~30 bloggarna som jag följer det var i minns jag däremot inte. Någon söt tjej var det iallafall.
Hojta till om du känner igen att du skrivit om detta igår eller idag!

Jag har blivit bjuden på lunch av Catharina, ätit för mycket tårta på Folkets Hus, kramat kollegor, lämnat tillbaka alla jobbnycklar. Den "lilla" knippan som jag sparat ihop till under 1½ år.
Varit till Polisen för att fixa ett nytt leg. Hade jag vetat hur snabbt det går hade jag gått dit i måndags och antagligen redan haft det i handen nu. Istället får jag hämta ut det i Sthlm, men jag är glad att det gick att göra så iallafall.

Imorgon blir det pizzabak hemma hos mig, är du sugen på pizza? Kom och ät med oss!
Alla är välkomna!

Nu är det här på riktigt.
Snart bor jag i Sthlm.
Förlåt för att allt numera handlar om flytten.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tog sovmorgon till 13:15.. :P

2009-10-15 @ 21:51:29
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0