I hear the roar of a big machine

Jag blir lite sådär mysig i magen ändå när jag tänker på filmen igår.
Nu försöker jag bygga upp dagen bra med Coldplay, albumet Viva la Vida.
Jobb väntar, och ikväll ska jag köra två filmer, samtidigt!

Förväntningarna inför nästa Sthlm-resa börjar byggas upp nu.
Ni inser väl att lördag den 21:a mars kommer vara den bästa dagen i hela mitt liv?
Jag vet inte ens om ett frieri skulle kunna slå det.
Äntligen ska jag få se dom. Bandet. Gruppen. Kalla det vadfan ni vill.
Höra musiken live, den som jag hört sen jag lärde mig krypa.
Den jag lyssnade på genom att trycka örat mot golvet för att höra den komma från min systers rum på våningen under.

Nejdå, jag har inte alls höga förväntningar.
Måste försöka dra ner dom lite..

Jag kommer fan börja lipa när jag står där i folkmassan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0