Twilight

- And so the lion fell in love with the lamb...
- What a stupid lamb.
- What a sick, masochistic lion.


Okej, filmen var faktiskt bra.
Och glöm det där med att jag vill ha en drömprins, jag vill ha en vampyr till pojkvän istället.
En snabb, smidig och superstark vampyr. Om vi ska ut och campa så kan han bära mig och packningen på ryggen.
Till middag kan han käka blodet från ett djur och så kan jag laga till köttet som blir kvar.
Perfekt kombination.
Tänk att ha en tankeläsande vampyr som beskyddare. Såfort någon tänker något elakt om mig så kommer han och slår ner personen.

Jag vill leva som en prinsessa, jag vill ha någon stark och trygg man att lita på. Veta att han finns där för mig.
Så som jag alltid kommer finnas för honom, fast inte med min fysiska styrka såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0