Män som hatar kvinnor

Ja, nu har även jag sett den.
Jag säger en sak: Tur som fan att jag fixade biljetter tidigare för ikväll var det slutsålt!
Jag fnissade lite elakt åt de stackarna som fick sitta längst fram långt ut i kanten.
Själv så glassade jag och syrran förbi alla när salongen var nästan full och satte oss som kungligheter vid mittgången.

Filmen var bra. Jag har inte läst boken och kommer inte läsa någon av de andra heller.
När jag läser böcker vill jag ha något lättsmält som passar under resor, inte Stieg Larsson.

Men just det, filmen skulle jag säga några ord om.
Lite spännande på sina ställen, och våldsam. Tjejen var söt.
Jag gillade att det inte kändes att den var så lång. Jag hann som aldrig tänka "Men guuud är den inte slut snart?!".
Jämnt skönt tempo i filmen, inga långa händelselösa perioder.

Avslutar med två ord: SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0