Inget mer fusk!

Det går inte längre, mitt samvete säger stopp när jag försöker fuska med något.
-"Jamen det göör inget, jag får fuska lite och äta cheesecake. Det är ju min namnsdag" Feeel, samvetet har jagat mig hela gårdagen efter fikat på jobbet. Fan!
-"Jag är skittrött, borstar bara tänderna lite snabbt och sen går jag och lägger mig." Feeel! Jag råkade se mig själv i ögonen medans jag tvättade händerna. Var bara att sucka och ge upp direkt, tog fram tvättsvampen och började tvätta bort sminket. Efter att ha baddat med ansiktsvatten borstade jag tänderna.  Och under tiden som jag smörjde in ansiktet med nattkräm gurglade jag runt med munskölj. Så gick det med den snabbisen..

Kom i säng alldeles för sent, men jag var då ren iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0