Ge mig en man

Jag har tänkt på en sak.
På alla kvinnor som klagar på männen.
Männen fäller aldrig ner toalettringen efter att ha varit där. Nähä? Och varför i hela friden skulle de göra det?
Det är ju helt orättvist att bara vi tjejer ska ha det lätt. Gör det rättvist då, fäll ner hela jävla locket så måste båda gå runt och störa sig på att man måste lyfta på något för att få kissa. Eller, så skiter man i det helt. Enkelt.

Och sport. Vad är det för fel på det? Allvarligt, jag skulle gärna ha en hockeykväll med chips, öl och en massa vänner som sitter/står och skriker. Vilken passion! Sådant är ju bara beundransvärt. Jag önskar jag kunde vara lika engagerad i något.

Kommentarer
Postat av: :-)

Oj, finns det tjejer som tänker sådär? :) :) :)

2009-03-28 @ 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0