Simply the best

Jag oroade mig för hur det skulle bli med Iris under helgen när jag ska jobba så mycket.
Frågade runt i panik när jag insåg att jag skulle jobba 28h lördag-söndag.
När jag nästan hade gett upp sa världens bästa Nathalie att hon kunde vara hundvakt dagtid. Jag som räknade bort henne direkt för att jag visste att hon skulle få besök!

Men världens bästa Nathalie behövde inte passa Iris, för mitt i min lunch ringde mamma och sa att de kommer hem en sväng. Tvättmaskinen de köpt hade något fel så den måste bytas. De har just lämnat stan igen, och tog med sig Iris till stugan.
Nu vet jag att hon kommer ha en bra helg.

Tidigare ikväll hjälpte hon mig att städa också, och diska.
Som sagt, världens bästa Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0