Nybro

Sitter i soffan hos syrran. David sitter till vänster om mig och spelar Heroes of Might and Magic 3. Krystal sitter till höger om mig och bloggar.
Syrran är i köket och lagar mat. Ayla och mamma leker.

Imorse kände jag mig som Kvinnan som talar med hundar, rastade fem hundar samtidigt.
Senare var David, Krystal och jag till Ikea och shoppade loss till Krystals lägenhet!

Vad tänkte jag säga.. Jo just det!
Känner mig fan gammal, fast ändå inte. Ångrar att jag färgade håret brunt.
Trist, gammal och tjock. Blä.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej kusin!

Hälsa alla från mig och gratta David till studenten!

Ps.Färga tillbaka : )

Kram Kusin

2009-06-05 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0