Några roliga saker

Gissa vem som sålt två paket cigg till Timbuktu? Just det, Linda och jag på GG!

Och vem stod i kassan när Erik från EMD kom och köpte godis? Linda och jag!

Vem har snackat med grabbarna i Bullet samt skakat deras händer? Jag!
Fick även lite info om att Kirunafestivalen är den bästa dom spelat på hittills. Stefan som skötte deras merchandise sa att de aldrig varit på så många bra konserter på samma festival som de själva spelat på. Och att personalen var den bästa!
Peace & love var skitdryga och dåliga, Metaltown var bra men Kiruna bäst ;)

Jag har ju länge funderat på att söka jobb på Arvikafestivalen, men det är fan inte värt det.
Som jag förstår det så är det gratisjobb, och sånt gör jag fan bara en gång vartannat år, och det är nyårsrevyn här hemma i stan!

Jo just det, jag lämnar stan för en vecka igen.
Jag tar semester!

Hemma på morgonen den 8:e.
Ring mig om någon vill leka då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0