Michael Jackson

Det känns så konstigt. Min idol sedan barnsben är död.
Alla gånger jag försvarat honom. Fast jag inte ens haft 100% koll på fakta.
För mig är han ingen pedofil, och jag förstår att han operarade näsan så många gånger.
Han blev besatt. För näsan var inte vacker från första början.

Här är han dock rätt snygg!

Bild: mediabistro.com

Bilden är från 1987, året då jag föddes!
Ljuvliga 80-talet.

Jag minns inte ens varifrån jag fick min första skiva, men jag minns att det var Dangerous.
Möjligt att jag fick den av min syster för att hon inte gillade den. Då var jag 4-5 år!

Kortfilmen Ghost är otroligt kul att se, jag har den inspelad på vhs. Visade den för mina vänner under ett spökparty som jag hade i mellanstadiet. Effekterna är grymma och handlingen lite halvdan. Men det är många häftiga danssteg!

Kommentarer
Postat av: Tesse

Vi lyssnade JÄMT JÄMT JÄMT på honom när vi var hos dig när vi var små :)

Känns helt overkligt att han inte finns mer!

Skumt... Hur livet bara kan ta slut så där.

2009-06-27 @ 10:32:40
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0