Helgen, del 2.

Okej jag orkar inte skriva lika detaljerat om lördagen.
Mest för att jag inte skrivit upp olika anteckningar som jag gjorde under fredagen. Jag började alldeles för ambitiöst.
Vi åkte till en galleria och shoppade loss i några timmar, var klara runt 13:30.
Kl 15:00 skulle vi vara på en militärbas för att få en rundtur i Adolfkanonen.
Det var hur coolt som helst! Älskar den där lukten av fuktig betong/krut/olja/metall som hör till bunkrar och liknande. Eller i det här fallet, under en gigantisk kanon.
Jag tänker inte erkänna att jag tycker det är lite coolt med saker från andra världskriget. Hörde ni det? Tänker inte erkänna det!

Kommer lägga upp bilder från helgen sen. Lita på det!

Gick ut och käkade på kvällen som vanligt. Funderade på att gå ut senare och kolla in nattlivet men sket i det. Somnade sent ändå, läste ut boken jag hade med.

Söndagen blev det att käka frukost och packa, vi lämnade hotellet strax efter kl 11.

That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0