Downtown Kalmar

Det sa Krystal till sina föräldrar när de ringde och frågade vad hon var. "I'm downtown Kalmar".
Lät lite sådär sexigt.

Tog tåget in till Kalmar, David skulle till skolan för att tömma skåpet och såntdär. Krystal och jag gick på stan och shoppade! Jag såg till att bara handla på roliga ställen.
Handlade två toppar och en t-shirt på New Yorker, ett par skor på Deichmann och några orangea saker till lägenheten på Lagerhaus.
Nu när jag tänker efter, så är två av företagen tyska och det tredje låter tyskt!

Jag slänger nog upp bilder på det jag köpt senare.

Efter en stunds shoppande gick vi och käkade brunch, buffé på Thai Silk. Det fanns kyckling i gröncurry som Henri lärt mig att laga, fast den var MYCKET starkare! Nu vet jag hur det ska smaka egentligen, så nu har jag något att gå efter.

Vi handlade lite till och sen drog vi på bio, såg Änglar & demoner. Den var bra, jag gillade den skarpt!
Kommer säkert köpa den också.

Det var allt för ikväll.
Imorgon tar David studenten. Jag ska försöka använda kameran flitigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0