Alla vägar går till Rom. Eller, öh... Q8

Igår hade jag huvudvärk hela dagen, låg i soffan och slumrade fram till 15 och hoppades att den skulle gå över.
Men nej. Jag tog tabletter. Funkade inte. Jag drack över en liter vatten. Funkade inte. Tog en lite längre promenad med Iris för att få frisk luft. Funkade inte heller.
23:20 fick jag nog, jag tog på mig kläder och gick till Q8 för att köpa cola.
Påväg dit såg jag FYRA människor dra sig åt samma håll, och alla gick in på Q8.
Alla måste slagits av samma tanke: "Shit, snart stänger Q8. Jag måste passa på att handla!"

Kl. 01 hade huvudvärken släppt. Jag vet inte om det är någon placebo-effekt eller om det helt enkelt är så att jag får ont i skallen när jag inte får i mig socker och den lilla mängden koffein som finns i cola.
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0