Nu blir det skamlös reklam!

Jag säger en sak: Terminator Salvation.
Körde den första gången ikväll. Den var skitbra!
Komsi komsi och se den i helgen! Imorgon med andra ord. Ledig söndag och en vecka framåt.

Det är SÅ sexigt med maskiner, robotar, bilar och motorer. Metall och annat mumsigt.
Sen skadar det inte att Christian Bale och Moon Bloodgood är heta!
Och jag älskar ju Helena Bonham Carter.
Äh vadfan, helt enkelt: Se den!

Det är inte många som vet att vi kör sommarbio och att vi dessutom får många sverigepremiärer.
Syrran sa att hon ville gå på bio, och frågade när Harry Potter kommer. Hon blev lite förvånad när jag sa att jag visade den förra helgen.
Den kanske kommer upp igen förresten. Sista helgen i augusti. Så ni som missade kan se den då.

Snart visas Sommaren med Göran också, den verkar faktiskt riktigt rolig.
Nu är reklamen slut!

Kommentarer
Postat av: Papi

Nä men vad i självaste faaaan!



Nu har jag ju missat både transformers 2 och Terminator, jag vill också se maskiner och härligt ultravåld ju =)



2009-07-28 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0