Ja må de leva!

Det är tur att alla jag känner inte bor i samma stad, annars hade jag inte fått göra annat än äta tårta de senaste dagarna.
Lördag fyllde Nathalie 20 år!
Söndag fyllde Annelie 30 år och Mathias 18 år!
Måndag var det Morgan som blev tjugotolv (32) år och Peter 24 år!
Sist men absolut inte minst så fyllde Madelene 22 år idag! Madde är även den enda jag varit till för att fika. Tårta, kakor och hembakta kanelbullar. Jag kände nästan för att rulla hem!
Jag tror det är andra gången på sexton år som jag varit hos henne när hon fyllt år! Eftersom det är under sommaren så har jag oftast varit bortrest, eller inte ens bott i stan. Det kändes bra att vara en del av "hennes bästa födelsedag hittills"!

Eftersom jag hade tänkt vara bortrest idag egentligen så fick hon inte mer än en kram, men om hon hittar något i Stockholm som hon inte anser sig ha råd med, så köper jag det åt henne! Eller bjuder på en lyx-brunch under lördagen. Får se vad det blir.

Nedräkningen har början, nu är det exakt en månad tills vi åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0