How you met my mother

Jag kan inte släppa det. Att mamma tycker att jag är lösaktig.
Även om hon sa det om min systerson vet jag att hon menade mig och syrran också.
Och jag blir bara så arg. Hon kanske får ett vykort när jag gift mig. Kanske. Har verkligen ingen lust att någonsin presentera någon pojkvän för henne igen. För hon tycker att man ska hålla det för sig själv, inte skylta med det.
Så nu ska jag göra det.

Skulle förresten åka in till stan och shoppa idag, men det tog flera timmar innan alla tankar lugnade sig så somnade alldeles för sent. När klockan ringde var jag dödstrött och hade ont i hela kroppen så stängde av och somnade om.
Ingen lust att prova kläder när jag är svullen, äcklig och mensig. Blä.
Får ta shoppingen nästa gång istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0