Gris också

Börjar känna mig lite krasslig.
Känner hur det är irriterat i bihålorna. Och börjat bli ljuskänslig. Bytte just till glasögon för att man inte ska ha linser när man är förkyld. Så nämner jag det för far, att jag börjar bli sjuk.
Så kläcker han ur sig "Hur ska du göra nu förresten, ska du vaccinera dig mot svininfluensan? Den är i nordnorge nu".
Tack! Halvhypokondriker som jag är så blev jag ju skitorolig nu. Jag som hälsat på hur många norrmän som helst idag!

Jag måste försöka stänga av hjärnan och sova NU.

Kommentarer
Postat av: eco chic

Hej igen, ja det är de tunna vita avfallspåsarna på rulle, tror även de finns i grått. De är gjorde av sånt material som inte släpper ut en massa gifter när de sedan bränns upp.

2009-07-19 @ 15:33:47
URL: http://ecochic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0