Vad skulle DU gjort?

Om du helt oväntat fick 50.000 kr, vad skulle du göra med pengarna?

Hjärnan börjar gå på högvarv, inte sant? Jag har så mycket jag skulle vilja göra med pengarna.
Hade jag haft egen lägenhet så hade jag köpt inredningssaker. Sängkläder, kuddar, sytt nya gardiner (igen), beställt en massa kläder, nya skor, smink. Herregud vad mycket smink jag hade köpt! Men givetvis hade jag sparat en hel del. Lagt undan på sparkontot. Iallafall 20.000, så man har om det händer något.
Kan drömma mig bort hur länge som helst.
Sen kommer verkligheten tillbaka, siffertavlan på banken säger 127 och det är min tur.
Jag sliter fram en påse med mynt och säger "Jag vill göra en insättning".
Spargrisarna är tömda. 250kr efter att ha tiggt 2,50kr av pappa.

Kommentarer
Postat av: :D

Bli glad och sätta allt på banken så de får vara med sina kompisar. (pengarna alltå.)

2009-02-25 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0