Money money money

Om man säger såhär: Det märks på mitt humör att lönen har kommit.
Och på kortet. Det bara flyger i händerna på kassörskan, nästan att det hoppar själv ur min lilla plåtask.
Det märks på antalet påsar i min hand också. Och på innehållet som ligger uthällt på sängen.

Det råkade bli några saker..
En vit skjorta från Mera Mode, halva reapriset = 50 spänn!
Ett svart långt linne, även det från Mera mode.
Lila benvärmare (som var det enda jag planerat att köpa)
Två sorters öl (har mer flaskor i påsen)
Trosor från Lindex (Ta 3 betala för 2, kan aldrig stå emot! Dessutom ropade de orangea mitt namn..)
Choklad till min bror, impulspresent. Med smak av lakrits.
Present till mig själv, chokladpulver med körsbärssmak.
Tre par strumpor från Lindex, 3 par för 99kr. Mina strumpor bara försvinner! Misstänker att antingen dammråttorna under sängen eller tvättmaskinen äter upp dom.
En svinbillig lila ögonskugga från Viva la Diva, skeptisk till kvalitén men 50 spänn är fan ingenting. Inför lördag såklart.
Två nagellack från Depend, svart och ett mörklila (nr 149)
Och sist av allt Maxfactor Creme Puff no. 05.

Nu blir det att hålla hårt i resterande pengar. Om tre veckor åker jag till Sthlm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0