Ett evighetsprojekt

En lista, jävla Morgan.
Har pillat på den i dagarna två, när den just blev klar igårkväll och skulle publicera den så loggades jag ut!
Och de flesta svaren försvann såklart.

OM MIG:
Namn: Vic(-toria)
Födelsedag: 25 September
Hemstad: Kiruna
Ögonfärg: Blå/grön/grå/bruna eller nåt sånt
Hårfärg: Orange, duh.
Längd: 159 cm
Höger/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovana: Nagelbitare. Naglarna är borta igen..
Stjärntecken: Våg
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: Nepp, gifta än
Din svaghet: Choklad, kanske?
Rädsla: Vatten, speciellt i kombination med hög höjd. Eller kanske inte rädsla, men har stor respekt för
Mest använda fras på msn:  Jag vet inte om jag har någon sådan fras?
Det första du tänker på när du vaknar: "Vad är klockan?" och sen "Mmmmh kraamas liiiite till" eller "Åååh kallt och ensamt, vill kramas!" om jag är ensam.


FAVORIT:
Färg: Grön, orange, lila.
Mat: Kött. Pasta. Sa jag kött?
Djur: Eftersom jag har hund vore det ju rätt illa om jag inte sa det va? Så, hund. Fast gillar katter också, men de pälsbollarna ger mig astma.
Glass: B&J Strawberry cheesecake, Sia Viol och Cartde d'Or Crema di Mascarpone
Godis: Choklad. Lakrits. Sött. Salt. Surt. Mjukt. Hårt. Skum. Gelé.
Affär: Valfri som innehåller kläder, smink, väskor eller skor.
Sallad: Såndär som man har till kött och potatis. Den brukar vara grön. Ibland med paprika och gurka också.
Skådespelare: Erh.. Tom Cruise, och han den där som är med i den där filmen, ni vet? Nej precis. Jag har inte så stor koll. Namnen blandas ihop som glass och mjölk i en milkshake.
Låt: Just nu gillar jag Miss Li - I'm sorry, he's mine. Den är bra.
Nummer: 13, 19 och 52.
Tuggummi: Ljusgröna eller röda Extra brukar finnas i mina fickor/handväska.
Helgdag: Lördag! Sovmorgon med kramar och så kanske det händer nåt kul under kvällen.
Årstid: Juni - September.
Tandkräm: Vad som nu finns hemma, helst inte något som innehåller extra flour, då börjar jag må illa.
Radiostation: Webradio från Digitally Imported, kanal beroende på humör.


VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: En snygg morsa skulle inte vara helt fel. En milf mao.
Hur vill du dö: Nöjd och lycklig i sängen efter att få ha sagt "På återseende" till de närmaste.
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen skulle jag säga, vi kompletterar varann så jävla bra. Som en Gott & Blandat-påse.
Vem är mest högljudd: Haha, Ida utan att tveka.
Vem har du känt längst: Madde, vi gick lekis tillsammans. Och i samma klass fram till första året i gymnasiet.
Vem är blygast: Blyg? Det var en svår fråga. De flesta är ju esteter och de är ju inte direkt kända för att vara blyga..
När grät du mest: Mest någonsin? Det minns jag inte. Men mest som jag kan minnas var i december när Gabriel lämnade mig. Sprutgrinade sporadiskt i flera dagar.
Vad är den bästa känslan i världen: Ja det måste väl vara total lycka antar jag.
Värsta känslan: Skulle gissa på att det är att vara apatisk. Jag vet att jag hatar att vara omotiverad och orklös iallafall.
Vart vill du bo i framtiden: Var min kärlek än vill bo. Jag följer honom till världens ände eller bor kvar i Kiruna resten av mitt liv.
Hur länge tror du att du kommer leva: Ja hoppas på tillräckligt länge för att få uppleva så mycket som möjligt. Minst 80 vill jag bli, så jag får barnbarn.


HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Många gånger, och är det nu.
Moonat någon: Det tror jag?
Blivit dissad: Jodå
Rymt hemifrån: Jag "rymde" ner till källaren när jag var liten, men kom fram innan mamma ens hann börja sakna mig.
Föreställt dig ditt ragg naken: Eh, ja?
Skolkat: Många många gånger. Är man skoltrött så är man.
Tänkt på självmord: Det har väl hänt.
Sovit utomhus: I tält, javisst. Många gånger.
Gråtit i skolan: Jodå.
Spytt i skolan: Nej usch!
Velat bli modell: Nepp, aldrig.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Jag vet inte? Brukar jag göra dumma saker?
Sett en död människa: Nej faktiskt inte. Fasar för den dagen.
Druckit alkohol: Jadå.
Ätit sushi: Jo, fröken C tog med sig till mig. Inte min favorit, om man säger så.
Varit på scen: Jepp, både på och bakom.
Snattat: Är man ung och dum så är man.
Retats: Jadå.
Blivit nerslagen: Nej det gör så ont att bli slagen, så jag håller mig undan sådant.


DU:
Svär: Rätt ofta, ja.
Sjunger bra: Haha nej det skulle jag inte påstå.
Duschar dagligen: Javisst, min skräck är att lukta illa.
Vill gå på högskola/universitet: Njah, fråga mig om fem år igen.
Vill gifta dig: Friar den rätte skulle jag inte säga nej, men skulle inte heller tjata om det. Händer det så händer det.
Tror på dig själv: I vissa tillfällen, ja.
Kommer överens med dina föräldrar: Skapligt. Det måste fungera för att jag ska kunna bo hos dom nu igen.
Gillar åska: ÄLSKAR åska!
Spelar något instrument: Jag kan spela Stilla natt på piano. That's it.
Äger en iPod: Jepp, en svart Nano.
Ber: Ber människor krama och klia mig på ryggen, ja.
Går till kyrkan: När någon i släkten ska döpas.
Sover med gosedjur: Räknas Gabriel som ett gosedjur?
För dagbok: Blogg.
Dansar i regn: Nej men promenerar om jag inte åker bil.
Sjunger i duschen: Där ekar det ju så förbannat, inte vill jag att andra skär av sina öron för min skull.


THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Coca cola
Mcdonalds/burger king: MAX! Eller Sibylla.
Choklad/vanilj: PMS: Choklad. Annars vanilj.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar med grädde på sommaren.
Kött/veg: Kött alla dagar.
Tv/film: Bio
Gitarr/trummor: Gitarr är mysigt, trummor är sjukt imponerande att kunna hantera.
Adidas/nike: Nike
Kinamat/mexikanskt: Thai! Eller Kinesisk.
Kakor/paj: Båda? Sluuta tvinga mig vällja mellan ätbara saker!
MTV/VH1: VH1!!
Blind/döv: Blind. Skulle aldrig klara mig utan musiken. Men skulle välja döv om jag var det från födseln.


KAN DU:

Gå ner i splitt: Inte nu längre
Skriva med båda händerna: Ser illa ut med höger, och ännuvärre med vänster. Men det GÅR ju.
Vissla: Javisst
Blåsa en bubbla: Med tuggummi? Eh, ja?
Rulla din tunga i en cirkel: Jadå
Ha dina ögon i kors: Jo det också
Nudda näsan med tungan: Hahahahha näää min tunga är världens kortaste!!
Dansa: Efter några tequila är jag odödlig på dansgolvet.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Oroa mig över vad? Att dö? Nä, för jag är allergisk mot vissa saker. Men annars tränar jag för att få äta vad jag vill så kalorier oroar jag mig inte över.


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Jessie tror jag
Du pratade i telefonen med: (Kollar samtalslistan på mobilen) Mappa!
Du fick sms från: Jessie
Du fick MMS från: Gabriel
Du kramade: Gabriel
Du kysste: Men gissa tre gånger.
Du skällde på: Gabriel, bara för att han försökte få mig sur, men misslyckades faktiskt. Skällde bara på låtsas.
Du sov med: Borde ni kunna lista ut själva.
Du sportade med: Sportade med. Sport..? Sport.. Nepp, ingen aning. Eller räknas kanske typ styrketräning? För då var det med Ida, Tesse och Nattis bl.a.


SENAST DU:
Skrattade: Tidigare idag
Grät: Igårkväll
Tuggade tuggummi: Imorse
Drog ett skämt: Idag vid lunch var det nog


VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: En parkering, Folkets Hus, Scandic hotell/Ferrum/Mommas, hyreshus, gator, gångväg och sen längre bort LK och längst bort fjäll.
Lyssnar du på musik nu: Anathema - Forgotten hopes
Vad har du på dig: Mjukisbyxor, trosor, t-shirt, linne och bh.


TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: Ja något finns det väl alltid
Mirakel: Eftersom jag tycker det är ett mirakel att små små celler vet hur en bebis ska se ut i magen så är nog svaret "Ja".
Magi: På vilket sätt?
Kärlek vid första ögonkastet: Det gör jag nog, ja.
Gud: Nepp
Satan: Nej, man kan ju inte tro på bara ena sidan ju. Finns inte Gud finns inte Satan.
Spöken:
Tomten: Nää


RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: Oj, många! England, Egypten, Tyskland, Thailand, Japan, Kina. Listan kan göra nästan oändlig. Jag älskar att resa!
Hur många plattor äger du: Vi har fyra på våran spis, hur många har ni?
Hur många kuddar sover du med: Två, en för mig och en för honom.
Dricker du mjölk: I kaffe eller te, ja.
Personer du hatar: Jag tror inte att det finns någon som jag verkligen hatar.
Tror du gud är en tjej: Missade du mitt svar där uppe eller? Gud finns inte, så könet är ju skitsamma.
Vad borde man uppfinna: Något så att det inte sprättar upp vatten i rumpan när man bajsar. Tills det finns, får toapapper duga.
Är du ett hälsofreak: Nej. Men väldigt medveten om min vikt osv.

Förlåt för den långa listan..

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken sjukt lång jävla lista! :P

2009-02-20 @ 10:06:58
URL: http://l1ant3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0